Algemene Voorwaarden

Datum algemene voorwaarden: 1/5/2017

 

  1. Algemeen

 

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op het gehele aanbod dat getoond wordt op de website  www.tryhout.be. De voorwaarden zijn voor iedereen toegankelijk en staan vermeld op de website www.tryhout.be.

 

  1. Identiteit verkoper

 

TryHout levert producten in België en is schriftelijk bereikbaar te Buggenhout, Brusselmansstraat 9.TryHout is onderdeel van Sinergio bvba, Brusselmansstraat 9, Buggenhout en is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel ondernemingsnummer BE0864.993.342.

 

  1. Prijzen

 

Alle prijzen genoemd op de website zijn inclusief 21% BTW, exclusief verzendkosten en worden in euro’s gefactureerd. Deze prijzen zijn bindend voor alle producten op het moment van de bestelling. TryHout behoudt zich het recht om op ieder gewenst moment de prijzen te wijzigen, in overeenstemming met de geldende gebruiken en regelgeving.

 

 

  1. Bestellingen

 

Zodra je een bestelling plaatst, gaan wij er vanuit dat je de voowaarden hebt gelezen en d.m.v. een vinkje in het bestelsysteem, geef je aan akkoord te gaan met onze leverings -en betalingsvoorwaarden. TryHout behoudt zich het recht om elk gewenst moment de Algemene Voorwaarden te wijzigen.

 

 

  1. Betalingen

 

Betalingen worden verricht via Bancontact/Mister Cash, Creditcard of contant bij afhaling of levering.

 

 

  1. Levering

 

De datum van levering is in samenspraak met de klant.

TryHout garandeert dat het geleverde product beantwoordt aan de in het aanbod vermelde specificaties en de eventuele persoonlijke wensen in overeenstemming tussen de klant en tryHout.

Mocht een product bij bestelling op korte termijn niet leverbaar zijn, word je hiervan zo spoedig mogelijk, doch binnen 1 week na plaatsing van de bestelling, op de hoogte gebracht via e-mail. Op dat moment kun je aangeven of deze de bestelling wil annuleren of akkoord gaat met de voorgestelde wachttijd. TryHout, restitueert binnen de 14 dagen het betaalde aankoopbedrag ( geheel of gedeeltelijk ) aan de consument.

 

  1. Klachten en bezwaren

 

Heb je een klacht over geleverde producten, komt het artikel niet overeen met de factuur of heb je bezwaar over de kwaliteit van het geleverde product, dan kan je een klacht of bezwaar binnen 48 uur na het ontvangst van je bestelling melden via info@tryhout.be.  Er zal worden gezocht naar een passende oplossing, die we zo spoedig mogelijk aan je zullen voorleggen.

 

  1. Aansprakelijkheid

 

Mocht tryHout aansprakelijk worden gesteld, is de aansprakelijkheid beperkt tot het gedeelte waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft en wordt deze beperkt tot de maximale factuurwaarde.

 

 

  1. Privacy

 

De gegevens die je op de website invult, worden enkel gebruikt voor het correct afhandelen van je bestelling ( en ), om hiervoor nazorg te kunnen plegen en eventueel correspondentie te kunnen voeren ( zoals bvb bevestigingen en inloggegevens ). Bovendien helpt het ons om de website te optimaliseren zodat we een aangename koopervaring kunnen garanderen. Deze gegevens worden vertrouwelijk behandeld, in een beveiligde omgeving opgeslagen en worden nooit aan derden verstrekt zonder toestemming, tenzij we genoodzaakt zijn door de wet.

 

  1. Retourneren

 

Gepersonaliseerde artikelen kunnen helaas niet worden teruggenomen. Is het geleverde persoonlijke artikel niet naar wens? Dan zal er altijd worden gezocht naar een passende oplossing.